Przyszłość zaczyna się już dziś – jak być doskonałym przywódcą w okresie zmian
  • Warto zrozumieć – różnice pomiędzy kierowaniem a efektywnym przywództwem
  • Jakim jestem przywódcą? Poznanie swojego stylu kierowania i siły jego skuteczności
  • Poziomy rozwoju pracownika, a style kierowania w praktyce
  • „Amerykańska kanapka” – czy na pewno nowoczesny feedback jest dla wszystkich
  • Przywódca – wrodzone predyspozycje czy doskonale wyćwiczone umiejętności
  • Perpetuum mobile, czyli ciągłe doskonalenie kompetencji przywódczych – praktyczne narzędzia
1

Dream Team – jak skutecznie zmienić grupę w zespół doskonały

  • Zespół, czyli kto?
  • Budowanie wieży (gra), jako trening umiejętności team buildingowych
  • Warunki powstania zespołu – kiedy grupa staje się zespołem?
  • Analiza ról pełnionych w zespole
  • Rola Lidera w kształtowaniu zespołu
  • Efekt synergii, czyli dlaczego 2+2=5
  • Praktyczne zasady skutecznej komunikacji w zespole
  • Zespół doskonały
2

Przywództwo doskonałe – warsztaty dla początkujących menedżerów

  • Jestem menedżerem – co dalej?
  • Budowanie efektywnego zespołu
  • Skuteczna komunikacja w zespole i siatka relacji
  • Nauka uczenia innych
  • Trudna sztuka motywacji i budowania zaangażowania
  • Zarządzanie sobą w nowej roli
3

Przywództwo kobiet czyli Królewna Śnieżka w biznesie

  • Lider a Lider(ka) – czy przywództwo ma płeć?
  • Kobiety na stanowiskach czy kobiety ze stanowiskiem?
  • Unikatowe kompetencje przywódcze kobiet
  • Biznes na obcasach, czyli ambasadorki kobiecego sukcesu w biznesie
  • Jedynie 7 kroków do zwycięstwa w biznesie
4

Jak z minusa zrobić plus – czyli zarządzanie sytuacją konfliktową ®

  • Co to jest konflikt i czy na pewno dobrze go diagnozujemy?
  • Sprawna i skuteczna komunikacja w procesie zarządzania konfliktem
  • Konflikt – szansa czy zagrożenie dla zespołu?
  • Kiedy obserwować, a kiedy działać? – rola lidera w konflikcie
  • Sprawdzone i skuteczne metody rozwiązywania konfliktów
5

„Uścisk ręki prezesa!” – czyli jak w praktyce motywować pracowników

  • SYSTEMY FINANSOWE – TRENDY A PRAKTYKA
  • Premia, prowizja, nagroda – czy rzeczywiście motywują?
  • MBO – zarządzanie przez cele
  • Premia zadaniowa i jej siła
  • Premia oparta na systemie KAIZEN
  • SYSTEMY POZAFINANSOWE – ICH NIEDOCENIONA SKUTECZNOŚĆ
  • Identyfikacja potrzeb motywacyjnych pracowników
  • Finansowe i pozafinansowe motywatory
  • Zasady budowy transparentnego systemu motywacyjnego
  • SYSTEMY CAFETERYJNE – MODA CZY POTRZEBA?
6

Jak oceniać, by ocenić – okresowy przegląd kompetencji w organizacji

  • Ocena pracownicza – przykry obowiązek czy efektywne narzędzie?
  • Etapy i fazy oceny pracowniczej
  • Rozmowa oceniająca – kompetencje a nie emocje
  • Mechanizmy oceny pracowniczej
  • Action plan – wprowadzanie zmian po procesie oceny
7

Poławiacze pereł, czyli jak skutecznie zrekrutować idealnego kandydata

  • Planowanie zatrudnienia
  • Tworzenie profilu stanowiska
  • Metody rekrutacji
  • Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Komunikacja w procesie rekrutacji
8

Trudna sztuka rozstania – były pracownik jako ambasador organizacji

  • Decyzja o rozstaniu, co dalej?
  • Prawo Pracy w aspekcie zakończenia współpracy
  • Siła skutecznego feedbacku, czyli szczególna rola Lidera
  • Wizerunek organizacji w procesie rozstania
9

Ekskluzywne przywództwo
Jak zdobyć Everest przywództwa – warsztaty ONE 2 ONE dla Top Managerów.®

  • Sesja przywództwa w praktyce z praktykiem dla „zapracowanych” menedżerów
10